torsdag 5 mars 2009

Jag vet inte vad man ska säga...

...
Jag är iallafall blöt om ena foten... Skon läcker... Jag är riktigt urusel på att köpa strumpor också... så 80% är det hål i. Blöt strumpa som torkar eller hål i strumpan... nåväl... det är garanterat det minsta av mina problem.
Grät igår när jag skulle sova, grät imorse när jag klivit upp... Svårt att vara lycklig och olycklig samtidigt...

Ska snart fara iväg och hämta spiralen och leverera den till underredesdoktorn som ska mejja in den... Livet e underbart ibland hehe

Nu sitter Äldstan på planet. Hon messade mig vid 6 imorse när dom var på väg till Arlanda och sen igen när hon klev på planet... Jag kommer sakna henne så!!

Nu sitter jag här och lyssnar på musik och sjubger högt (hellre än bra) och det gör alltid under för en lite neråt dag=)

Inga kommentarer: