söndag 17 maj 2009

Godmorgon!

Ätit frukost...

Igårkväll fick jag äntligen min sofftid med ostbågar... tittade på Schlager em med sonen och efter ett tag ramlade lillebror med sällskap in. Missade en del för jag fick ett efterlängat telefonsamtal!
Missade sen mer för jag var tvungen att gå och möta yngstan som var på tjejmiddag.
Tog hundarna och sonen och började gå när hon ringde och sa att två killar gick efter henne och hennes kompis... Sonen sprang som (enligt hans egen beskrivning) en kamel... själv skulle jag vilja påstå att jag inte trodde nån jag kände kunde springa så fort... När han kom fram till dom hade dom sprungit ifrån killarna, men sonen blev hyllad som dagens hjälte =)
Sen följde vi yngstans kompis hem och vandrade sen hem och tittade på resten av omröstningen.

Kul att Norge vann... han är lite lik Colin Farrell faktiskt... fast lite norskt gulligare då kanske hehe

Inga kommentarer: