torsdag 5 november 2009

Sängblogg igen!

När vi lagom efter maten (kyckling, ris och curry-tack lillebror!) kom på att det va Uppdrag Granskning, Hotellet (???) och Bonde söker fru på tv så bestämde vi oss för film.
The last house on the left blev det (åh va jag är glad att dom inte översatte den titeln!!)
Pop corn självklart och filmen va helt ok =)
Pratade en stund med Karln i telefonen, vilket inte va så lätt när Yngstan, Sonen och Lillebror sms:ade hysteriskt för dom ville se vidare på filmen =)
Mitt i filmen pajjade nacken... reste mig ur soffan och på den vägen är det... högg från nacken å ner i låret så benet vek sig och det drar ner i armbågen, fingrarna på motsatt hand domnade bort och ring och lillfingret är inte med än. Lyckades iallafall se klart filmen, det gällde bara att sitta väldigt still.

Allt gick bra på jobbet, i stort sett klar med listorna för vintern.

Imorrn ska jag till doktorn. ringde idag för att boka ett läkarbesök för min sjukersättning går ut i januari så jag måste skicka ny ansökan. Då får jag veta att min läkare går i pension om 3 veckor... va bra! Henne har jag ju haft sen jag blev sjuk... i typ 10år... men sköterskan mejjade till en tid med min nya läkare, hon tyckte det va viktigt att jag kom innan min läkare försvann ur huset.
Måste fråga om vaccination också... jag tillhör riskgruppen så... Men det är ju som dom säger här hemma... vaccinerar du dig inte så får du garanterat skiten, och vaccinerar du dig får du garanterat massa biverkningar... snygga odds hehe

Nu går ögonen i kors.... natt!

Inga kommentarer: