torsdag 10 maj 2012

Ny dag...

... nya möjligheter!
Så länge möjligheterna inte inbegriper att gå...
Igår bokade jag tid hos doktorn, min läkare har inte tid alls (hon som tog över efter min läkare jag haft sen jag blev sjuk) pga att hon håller i div utbildningar. Hon som nästan lärt känna mig...
Istället fick jag första möjliga tid hos en annan läkare... den 28/5...
Känns rätt värdelöst att behöva träffa en ny läkare, behöva förklara allt från början när det är så pass komplicerat som det är. Hoppas hon läser på lite innan så hon har en hum... men den risken är ju inte så stor.
Är livrädd att det ska fortsätta så här, att det som med allt annat med min kropp bara är att acceptera och anpassa sig, jag vill verkligen kunna gå! Och jag vill verkligen fortsätta att jobba...

Inga kommentarer: