onsdag 1 augusti 2012

Möte med en livsfarlig baugette!

Låter skrattretande eller lite halv kinky.... men det var ingetdera!
Blodvite uppstod!
Och då var den inte ens beväpnad med kniv... men det var ju jag så som hämnd skar jag upp den i skivor... eller... det skulle jag ju göra ändå... men ändå.
Det var ingen vanlig baugette, utöver att den var livsfarlig var den dessutom bakad på typ surdeg och det märktes!
Den var inte bara grinig, den va vass också så när jag mot alla odds lyckades använda kniv utan att ens vara nära att skära mig lyckades jag skära mig på baugetten!!
Kanterna va så vassa så jag skulle kunna haft den under armen som vapen istället för tårgas eller dyl en mörk natt på väg hem efter en kväll på stan.
Nåväl, jag har ett skärsår i pekfingret, den vart inkletad i vitlökssmör, beströdd med mozzarella och uppäten... Man kan ju undra vem som lider mest! MOAHAHA *host host*


Det är nog utan tvekan jag... skärsår e faktiskt fantastiskt oskönt!

Inga kommentarer: