tisdag 30 oktober 2012

Urlakad och...

... toktrött!
Och lite ont i halsen *djup självömkan*

Haft en galen dag på jobbet där jag hade typ 30 saker att göra och gjorde 42 samtidigt medans jag drack en kopp kaffe...

Sen vart det nåt telefonmaraton/växelringande mellan mig och lilla Lillesystern och mig och Äldstan och däremellan ett samtal med Karln och ett med Sonen... har nog inte pratat så mycket i telefon på 100 år!

Karln hämtade upp mig i Spånga, vi åkte till affären och inhandlade dagens middag.
Kyckling file'er, och pommes.
Väl hemma öppnar jag ena paketet kyckling och tycker att det luktar lite.... ägg... en svag ton av ägg...
Öppnar det andra paketet och höll på att kräkas, det luktade ruttna ägg =/
Ringde affären, Karln och sonen åkte och bytte, men tog frysta file'er den här gången.
Tog lite längre tid att laga men luktade alldeles utmärkt och smakade perfekt!

Nu tvättar jag lite, slösurfar och äter en lakritsstång!

Inga kommentarer: