lördag 8 juni 2013

Helt vilse i pannkakan!

Nu är jag mer dagvill än någonsin...
Jobbade igår (kändes som måndag)
Karln jobbar idag, jag är ledig.
Jag och Karln jobbar imorrn.
Jobba på måndag, åker på tisdag.
Och jag är fortfarande i semesterläge.

Dessutom känns det som jag har massor att göra innan vi åker eftersom vi lämnar ungar och hundar hemma, men jag kommer inte på vad det skulle vara.
Tvätten efter semesterveckan är redan tvättad, hundarna tvagade, allt för resan är inhandlat. Yngstan hade städat innan vi kom hem (Tack gounge!)
Vet att vi måste vattna blommorna och fylla på matförrådet så barn och hundar överlever vår frånvaro, men det är snabbt avklarat.
Sen då?

Hoppas dessutom att böckerna jag beställde hinner komma innan vi åker. Det beror helt och hållet på posten och jag har ju som sagt lite tråkiga erfarenheter av dom sen tidigare.
Men jag ger inte upp hoppet!

Inga kommentarer: