onsdag 29 januari 2014

Planer för en oplanerad helg.

Eftersom vi inte har nåt planerat denna helg och inte har nåt större behov av att det ska hända nåt så tänkte vi vara lite husliga.
Jag tänkte tex byta gardiner, sen jag flyttade hemifrån för si sådär 24-25 år sen så har julgardinerna åkt ner den 13de Januari varje år.
Det har dom inte i år.
Jag tänkte även städa.
Karln ska upp med gips i taket i garderoben, sätta upp lite lampor i fönster och ovanför sängen o.s.v.
Och så tänkte jag givetvis mysa ner mig i sängen och läsa massor!
Om möjligheten finns tänker jag slarva runt i mjukiskläder hela helgen,
och skippa bh:n!

Och precis när jag skriver detta kommer vädret på tvn och det verkar som det vankas lite snö så det kanske inte blir nå gips och lampor. Som tur är är det inget akut med det!

2 kommentarer:

Titti sa...

En liten fika med svägerskan är väl inräknat hi hi
Puss

Plotta sa...

Det är ALLTID inplanerat! =)