lördag 15 augusti 2015

Idag har vi vart på begravning. ..

... jag och min blivande man.
Vi for över till Åland igår för att idag kunna ta farväl av en god vän till hans familj, min älsklings extra pappa.
Jag har, tyvärr, bara träffat Budda en gång, en sen kväll i några timmar i hans garage tillsammans med hans son. Några dagar efter det dog han.
Det är svårt att stå brevid och se någon annans sorg, med alla mina "dödar" jag har i bagaget så känns det svårt att vara ett stöd vid en begravning.
Men väl där, med en otroligt fin cermoni så kände jag att vi var ett stöd för varann. Att min sorg som kom fram respekterades och att han kände mitt stöd för att jag var där.
Till Budda skulle jag vilja säga - Du har en stor plats i min älsklings hjärta, du har gjort mer för honom än du tror.
Till hans son vill jag säga - Du blev precis den sonen din far önskade sig och mer därtill.
Till min blivande man - I nöd och lust älskling!

Inga kommentarer: