tisdag 8 juli 2008

Jag anar spikar i ugglan....

Nu ere nå fel som e trasigt!!
Jag brukar vara rätt dagvill.... måndag eller torsdag... inte vet jag!! Ingen aning om datum och ännu mindre vilken vecka det är... men nu tog jag fel på en hel månad!!! *suck* Den 8:de AUGUSTI ska jag på möte.... tur att jag kom på det nu å inte när jag tagit mig dit.......
.oO(Jag har nog inte alla knivar i stallet!)
Inga barn hemma idag.. Äldstan e hos xet, Sonen e på sin flickväns land och Minstan e hos pappsen... lite tomt här hallå!!!!!

Idag va Mita här!!!!! Enkade Mita!! Hon har dom goaste kramar!!!! Jag fick bara ha henne ett par timmar men dom kan jag leva på ett tag =) Fick en underbar liten ängel av henne och massa kramar=)

Jag har suttit i drag tror jag... har jätte ont i nacken=( Ska försöka sova ett tag... Ska till frissan imorrn!
Gnatt gnatt =)

Inga kommentarer: