fredag 12 september 2008

Jag är...

...faktiskt "ledig" idag!
Första gången dom senaste veckorna som jag inte har dan fullbokad med möten, samtal och annat... Jag hade en tid för att fixa naglarna idag... det va det enda... det va något jag ville... och det va det enda på dessa veckor som bara bara va för mig och min skull... men nä... då e jag sjuk... givetvis!! Feber, ont i halsen, snorig och dann.... Tack!! Kunde jag inte fått dessa få timmar?
Men... jag ska inte va sån... jag är glad att jag har möjlighetan att få vara förkyld! Jag är glad att solen skiner så att min långpromenad med hund imorse vart riktigt behaglig trots feberfrossa å andningssvårigheter... Jag är också tacksam och glad för att jag har ett hem att städa, för det är det resten av dan kommer att gå åt till........

Kan alvedonen börja verka snart?

Inga kommentarer: