måndag 22 september 2008

Jaha ja...

Måndag igen... känns som veckorna består av måndagar och fredagar... och åren av jul och nyår.
Dagen ser ganska lugn ut... fast den började stormigt, så kan det gå när man har tonårsbarn.
Kl 9.00 ska lillebror komma och hämta en väska.
På Em ska jag ringa ett samtal.
Jag och sonen skulle ha vart på möte med advokaten men det bokades om, och syster ska på möte som jag inte kunde följa med på för att sonen hade ett möte, men nu när det blev inställt så.... går jag inte på hennes möte iallafall. Hon klarar det galant själv och jag behöver pyssla om mig lite.
Jag är inne på 3:dje koppen kaffe och är iskall om fötterna...

2 kommentarer:

Anonym sa...

älskade godingen min
DU MÅSTE VARA RÄDD OM DIG
OXXÅ inte bara ALLA andra!!!!
jätte kramar från mIta som är RÄDD om dig!!

Plotta sa...

Du känner väl mig?
Jag vet att jag borde, och jag lovar att jag ska... sen!!