söndag 13 februari 2011

Igår...

...va jag väldans produktiv, jag tvättade, dammade, dammsög och stod i, for en sväng till Vällingby med Äldstan och Svägerskan och inhandlade lite mat och ett par hundsängar.... Systembolaget fick sig även ett besök.

Det innebär ju att jag idag har väldigt lite att göra, ska typ vattna blommorna... =)


Som vanligt på arbetsdagar så får Karln kaffe och macka på sängen... många har åsikter om det, men jag får det när vi är lediga. Jag har lättare att komma upp på morgonen och tycker om att skämma bort karln lite...  Många säger att -Han e vuxen och borde komma upp själv!

Och självklart gör han det, men vissa människor är morgontrötta oavsett ålder, och har jag möjlighet att underlätta hans liv och göra honom glad så e jag lycklig!


Ikväll blir det stek å det är ju aldrig fel! =) Jag älskar mat som "sköter sig själv"vid tillagning!!=)


Nåväl, dessa hundsängar jag införskaffade igår... ja... en bild säger mer än tusen ord... men jag tror hundarna missuppfattade något...

Inga kommentarer: