tisdag 14 februari 2012

Jag kunde inte...

... sova inatt... Somnade framåt sex imorse...
Bara en sån natt man ligger och vänder och vrider på sig...
Sen skulle jag väcka Yngstan kvart över sex... (eller ja, 06.16... Jag har en egenhet att jag alltid måste ställa väckarklockan så... Så att minuten alltid är 6)
Som tur är så e vi alla lite lata i det här huset så vi ringer mellan våningarna =)
Sen ringde klockan för mig 07.36... och jag snoozade och snoozade...
Vid halv 9 ungefär ringde min telefon, medans jag fortfarande snoozade, det var en vän till mig, en man jag lärde känna när jag jobbade i hemtjänsten, han hade min mamma som sin absoluta favorit =)
Vi hörs ibland och han ville önska en god alla hjärtans dag =)
Sen fick jag ett alla hjärtans dag sms från äldsta barnens farmor och farfar =)
Karln fick frukost på sängen... som sig brukar i detta hus, varje dag, han på arbetsdagar =)

Nu ska jag messa massa hjärtan till min Lena!

Inga kommentarer: