lördag 4 februari 2012

Vaknade av...

... att telefonen ringde, men hann inte svara... Men det var skönt att vakna då jag drömde att jag masserade ryggen på en skrikande kropp utan huvud och underben som precis kommit ur ett provrör, medans hans skapare stod brevid mig och vrålade åt mig att massera, MASSERA!!!! Allt detta hände hemma hos mina äldsta barns farmor och farfar som skulle bjuda på middag med nybakat bröd, när deras granne klev in med 4 olika vätskor och provrör...

Telefonsamtalet som jag tog itu med när Karln kom och serverade frukost kom från ML som vi skulle firat idag, men hennes käre man har ont i ryggen så hon vart tvungen att avboka....
Extra mycket <3 br="" henne="" hoppas="" idag="" kan="" och="" ses="" snart="" till="" vi="">
Vi har en skön morgon i sängen med mer kaffe och slötittande på tv =)

Inga kommentarer: