lördag 1 september 2012

Hemma igen!

I Sverige.
Landade idag på eftermiddagen.

För att dra resten av semestern kort for vi från Malaga och F&M till Ronda (på M:s förträffliga inrådan)
Där bodde vi på Hotel Reina Victoria och lyckades hamna på deras invigningsfest efter 8 månaders renovering.
En hotellvistelse som vi kommer minnas länge.
Därifrån drog vi sen vidare genom bergen via Grazalema och hem till byn och lilla huset igen.
Sen hade vi ett par dar när vi bara mös, pös, åt god mat träffade goda vänner och slappade så mycket som möjligt innan det var dags för poolstängning, städning och andra nödvändigheter...
Fredag morgon var det uppstigning 04.26 (fast jag vaknade en timme innan klockan efter typ 2timmars sömn.)

Flyget Jerez-Madrid avgick kl 07.00

Flyget Madrid-Stockholm vid 10...

Sen hem, lite ärenden, packa upp lite innan bästa Svägerskan och Tvillingarna kom över med pizza!
Sen hade jag och Svägerskan lite förlorad tid att ta igen och det gjorde vi med besked! =)

Nu känner jag att jag måste sova... annars kommer jag nog inte vakna alls imorrn! ;)

Inga kommentarer: