fredag 7 september 2012

Var på...

... kvinnokliniken imorse.
Tröttnat på detta blödande under mensen...
När man gör av med 14 nattbindor på mindre än ett dygn och ändå får 3 rejäla fläckar i sängen är det liksom dags...

Ja jag vet... jag kunde hört av mig till dom tidigare men det är ju inte så att sjukhus är min favorit plats precis...

Jag visste redan innan att jag skulle få träffa en manlig gynekolog vilket inte gör honom sämre på något vis, men det känns ändå lite... ska man säga inte helt ok under en undersökning som ändå känns... inte helt ok.
Vi pratade en stund, han skällde lite på mig för att jag intw kommit tidigare osv.
Han gjorde en undersökning och tog cellprov och det var... jag kan ju inte påstå bekvämt men en av dom absolut enklaste och bekvämaste gynundersökningar jag vart på...
Slutsumman blev ändå att jag förmodligen måste operera bort livmodern.
Inte äggstockar osv...

Sen for vi och jobbade.

Sen for vi och handlade.

Sen for vi hem.

Oxfil'e, potatisgratäng, sallad med lax i till middag.

Kvällen tillbringades sen med Hasse och Maria på vinprovning vilket var riktigt trevligt! =)

Inga kommentarer: