torsdag 25 juli 2013

Änglasång och lik mamma men söt ändå!

Imorse sjöng en änglakör för mig, 10000 små keruber uppenbarande sig och en känsla av lycka och välbefinnande infann sig i min nyvakna, slitna lilla tantkropp!
Jag skulle göra frukost och behövde torka av diskbänken.
Trasan behövde bytas.
Hämtade en ny och behövde då öppna ett nytt paket.
Ut trillar då en liten reklamlapp.
Tar upp den och är på väg att kasta den när jag får se det och änglakören börjar sjunga!!

http://www.vileda.se/se/products/show/2674?hotspot_id=998
med 5 kronors rabatt.

Nu va det ju inte rabatten jag jublade över utan att jäg ÄNTLIGEN lyckats hitta den (trasan alltså, inte reklamen)
Jag fick vid något tillfälle för flera månader sen med 1 sån trasa i ett paket med vanliga trasor och har sen dess letat mig blå efter vad jag numera kallar för Guds gåva till mänskligheten! (och nej, jag är inte religiös fast man skulle kunna tro det efter det här inlägget!)

Lycklig som ett barn på julafton (ni tror jag överdriver nu men så är inte fallet) gjorde jag frukost och for sen till jobbet.

Sånt här kan man ju inte delge vem som helst utan att dom tror att man är komplett bindgalen eller ringer psyket men Äldstan är som mig när det gäller städning så på eftermiddagen under vårt telefonsamtal berättar jag!
Typ- " å jag e så lycklig för att bla bla och då ramlade det ur bla bla med 5kr rabatt på väääääärldens bästa disktrasa som..."


"Ååååå jag vet" säger Äldstan innan jag hunnit förklara

Och så pratar vi om disktrasans förträfflighet och hur idiotförklarade vi blir för att vi typ jämför den med allt underbart i världen och går vidare med att prata om div rengöringsmedel och hur trevligt det är att stå i just den avdelningen i affären och ger varandra tips och råd och skrattade åt hur våra pojkvänner skulle spärrat in oss om dom hörde det här samtalet!

Så, vill ni uppleva något magiskt, underbart och sensationellt - Köp Wettex Power 2 in 1
Om ni sen inte fattar vad vi pratar om så e det fan inte oss det är fel på! ;)

Inga kommentarer: