söndag 16 februari 2014

I fredags var det alla hjärtans dag!

Det firade vi med fest!
Jag har en väldigt nära vän som är tämligen nyskild och de var henne vi tänkte hjärta lite extra med denna fest.
Givetvis fick Karln en present, en traktörpanna och jag fick en puss.
Vissa kan ju tycka det var lite snålt av honom, men han är inte en "alla hjärtans dag kille" (även om han överträffat sig själv ett par ggr och jag har fått både blommor och ljusstakar)
och överraskar många andra dagar istället!
Åter till festen...
Knytkalas med helt underbara människor kan ju aldrig bli fel!
Jätte god mat, förrätt, varmrätt och efterrätt och massa tilltugg både före och efter.
Vi skrattade så mycket under kvällen så jag nu är uttorkad och har träningsvärk i magen.
Dom 2 sista kämparna gav upp vid 9.15 på morgonen.
Dom gick och la sig när jag klev upp.
Köket såg ut som om ett gäng babianer lekt hela havet stormar så det var bara dra upp ärmarna och sätta igång.
Med hög musik och "vacker skönsång" så var det ganska snabbt avklarat, tur att resten här hemma var i koma.
Alla i huset var rätt avslagna och tittade inte upp förrens framåt eftermiddagen... vissa inte förrens på kvällskvisten.


Inga kommentarer: