lördag 8 februari 2014

Nämen den här dagen känns ju rätt onödig.

Det började ju egentligen igår.
Svägerskan skulle ut och äta med en väninna.
Väninnan fick akuta förhinder när Svägerskan satt i taxin på väg till restaurangen.
Svägerskan omdirigerade taxin hit.
Absolut inte onödigt, vi hade jätte trevligt, men jag drack vitt vin.
Det var väldigt onödigt, men jag hade ingen öl hemma.
Svägerskan for hem tidigt och jag gick och la mig.

Vaknade strax efter 4 imorse med stans migrän, vilket jag 9 ggr av 10 får när jag dricker vin.
Så jag har tillbringat dagen antingen i sängen eller hängandes över toaletten... Skyll mig själv!

När migränen väl gav med sig lite satte istället gallan igång så nu har jag skitont och kan inte äta. Jävligt onödigt med tanke på att jag är skithungrig och skulle med glädje äta upp en oxe, hans bröder med jävligt mycket bea på.

Så jag halvsitter i sängen och tycker synd om mig själv, mest för att jag är hungrig...

2 kommentarer:

Titti sa...

Usch och fy. Ska se till att alltid ha öl i väskan så du inte går på vinet
Puss

Plotta sa...

Min räddande ängel! ;) puss