fredag 9 maj 2008

Imorse...

...följde jag yngstan till skolan... den andra skolan... som dom har tyska i...
Jag brukar gå med henne å ta promenaden med hunden på en gång... men idag gick ingen hund med... Jag skulle gå med upp och prata med hennes lärare för hennes pappa har inte lyckats leverera hit hennes tyska bok hon glömt... Hon tycker läraren blir så arg så jag gick med. Men inte skulle dom ha nån tyska, istället stod en annan lärare där (eller.. hon har nån annan befattning i skolan tror jag) och skulle prata om högstadiet... nice... hon jobbade där när jag gick i skolan där också så vi hade en trevlig pratstund... många minnen... många roliga och väldigt speciella lärare!! =)
Nu ska jag och äldstan gå till kyrkogården och hälsa på mamma å "pappa"... och "mamma" och pappa.. min farmor och farfar och min bror, och min barndomskärlek och äldstans gammelmormor och morfar och min gammelfarmor och farfars släkt och hmm... vet inte om jag glömt nån nu...

Inga kommentarer: