måndag 16 juni 2008

Jag va barnvakt...

... i helgen... lördag till söndag... åt syrrans barn som är 4 år och 8 månader... vilken pers!! Även om dom va jätte snälla och så... men jag fattar inte att jag har orkat!!!
Jag skulle aldrig orka med att ha små barn idag... mina e 19, 16 och 12 (snart 19, 17 och 13) och det är så bekvämt när dom är självgående!!

I fredags va vi hos Björne å Lena... och i lördag kom dom hit och käkade middag här...
Jag sov inte så vansinnigt mycket lö-sö för minstingen vaknade typ kl 00.00, kl 04.00 (och va då vaken till ca 6.00 och sen vaknade han igen strax efter 7 och sen va han vaken tills jag gick ut med hundarna så han sov en stund i vagnen. På em kom syrran å hennes kille och käkade pizza här och sen röjde jag lite hehe. Sen va jag heeelt slut och tänkte gå å sova... men då vart det lite kris med sonens flickvän och hennes föräldrar och så ville äldstan att jag skulle ringa så det vart en stund med henne i telefonen (goa barn kom hem nu!!! ;) ) så det vart ett par timmar till vaket... sen sov jag som klubbad!
Som tur va så behövde jag inte kliva upp så jätte tidigt... Minstan följde med mig på morgon promenaden=)

Nu tvättar jag lite... och ska gå och duscha... sen ska jag försöka göra så lite som möjligt ;)

Inga kommentarer: