lördag 21 februari 2009

För att fira bloggen...

... har jag skrapat fram ett gammalt blogginlägg (fast det hette väl dagbok då) från dagens datum fast år 2000
Då skrev jag så här

kl 12:53

Varför kan inte folk acceptera faktum...försöka ta lite hänsyn...och bara sluta tjafsa...är det så svårt att försöka vara snäll ?Mitt problem är att jag är för snäll...och blir överkörd för det...just nu av en ångvält...synd bara att berörda inte tänker på att jag, med mina tidigare erfarenheter i livet ,gör ALLT för att försvara mig och mina barn från tjafs och annat strul...Jag är inte elak...men det finns ingenting jag inte gör för att försvara mig...Så...rättsliga åtgärder låter som en ganska bra ide`.......fast jag hellre hade sett att allt löstes i lugn o ro....men man ger mig inget val....

Inga kommentarer: