måndag 16 februari 2009

Nu e de nå fel som e trasigt...

min underläpp har svällt... dom skrattar åt mig här hemma och kallar mig för Linda...
Mitt ansikte är utöver läppen fortfarande väldigt smärtsamt pga självspricka/eksem och finnen från helvetet och hans polare (jag har ju precis avslutat en kur hormoner)
Händerna e fulla med sår och självsprickor som e mindre skönt och en nagel har gått av smärtsamt... såret på foten känns som det håller på att bli lite inflammerat.
Jag har kramp i höger sida av ryggen, vänster vad och höger stortå och hela bäckenet känns som det ska trilla isär. Huvudvärk som är något frätande ...
Jag kan fortsätta ett tag till... men jag orkar inte och har inte tid!!
Jag måste sova... jag är trött och jag ska JOBBA imorrn =)

Det är så underbart att få säga så... jobba =)
Fast jag tror att jag måste omorganisera lite för jag kan inte ha så här ont varje dag...

Inga kommentarer: