fredag 20 februari 2009

Häromdagen bestämde jag mig...

... jag var tvungen att göra nåt åt dammsugaren.
Uppenbarligen kommer jag inte iväg för att köpa en ny.
Uppenbarligen kommer jag inte heller iväg för att köpa en skyffel att skyffla in skiten i dammsugaren med.
Så...
Jag släpade in fanskapet i lilla hallen och gav honom gängstryk... annars brukar jag ge mig själv en omgång av detsamma i just den hallen, men i detta fall var jag oskyldig... eller ja... det va ju inte jag som suger jävligt illa...
Så...
Han förstod meddelandet och började genast suga mycket bättre...

Vilket innebär att jag inte har nåt att skylla på idag när det behövs dammsugas... så det är bara dra fram dammsugaren... men först ska jag släpa in mig själv i lilla hallen och ge mig själv en omgång...

Inga kommentarer: