söndag 16 december 2012

I fredags...

... blev jag och Karln utkastade ur hemmet!
Yngstan skulle ha middag med sina vänner.
Sonen fick minsann vara hemma...

Så vi for över till Äldstan och Svärsonen, åt och drack gott och kom i säng tidigt.

På lördagen skulle Karln jobba så vi klev upp vid 8 och kom iväg efter en kopp kaffe.
Han släppte av mig hemma och jag kom hem till ett någorlunda städat hus och en glad och pigg Yngstan!

For och handlade med Svägerskan, gjorde Nachogratäng, och sen så firade vi Yngstan och Bonussonen den yngre!

Upp tidigt imorse igen för att väcka Karln som skulle ut och jobba, och jobba gör han än... lär jobba tills inatt!

Jag fick en för tidig födelsedagspresent av Äldstan och Svärsonen!

Det här är Uffe!
(för er som inte kan mina Uffar återfinns en förklaring här http://lottaskaos.blogspot.se/2008/12/uffe.html  )