tisdag 11 december 2012

Kände mig lite...

... elak imorse...
Karln kom hem vid ca 2.30 inatt...
Jag väckte honom vid 6 imorse...
Inte för att vara elak, han skulle faktiskt upp då!

For lite tidigare till jobbet och väl framme ringde Karln och frågade om jag behövde skjuts till tåget för han var i närheten. Attans att jag inte var kvar hemma...

Jobbade som faa...siken och fick massa gjort!

Väl på väg hemmåt ringde Karln och sa att han väntar kvar på kontoret så han kan hämta upp mig i Spånga, han är en pärla!

Hamburgare till middag, Karln sover, ska väcka honom om nån timme för han ska iväg och jobba...

2 kommentarer:

Titti sa...

Det är så man ska göra.Ställa upp för varandra <3

Plotta sa...

Precis! Fast just nu tycker jag lite synd om honom och skulle byta plats med honom om jag kunde!