måndag 7 januari 2013

Det är nåt fel på mig...

... utöver förkylningen från helvetet och mitt ben som håller på att ramla av och sånt...
Jag är besatt av tvätt, inte så att jag letar upp saker att tvätta eller ägnar timmar stirrandes in i den löddriga maskinen...
Så fort tvättkorgen är mer än halvfull kliar det i mig, ligger det ren tvätt torr i torktumlaren eller ligger ovikt i badrummet kan jag inte hålla mig.
Ett par timmar max, sen är jag där och grottar...
Så trots att jag är jättesjuk och i min fantasi snart enbent så är tvättkorgen tom, den rena tvätten vikt och lagd på plats.
Karln är överlycklig och utbrister ofta i lovord om hur skönt det är att ALLTID ha rena kläder, vilket jag också tycker.
Men jag borde ha vett nog att ligga i sängen och kurera mig när jag är sjuk iallafall!!

Inga kommentarer: