tisdag 19 februari 2013

Håret!

Ja... håret... har glömts bort under vintern.
Mitt alltså.
Långt, slitet med en ursexig (not) utväxt.
Luggen har jag i ren ilska för att den blitt för lång kapat helt fel så den inte alls håller sig där den ska. Jag har inte ens armar nog att rätta till den.
Jag har inte heller armar att dra på mig lite mascara eller nåt för att få det likbleka fejset att... glöm det... jag menade att det iallafall skulle se ut som att jag försöker...
3 riktigt stora, saftiga och illröda finnar har jag fått också, den enda glädjen med det är väl att jag vet att jag förmodligen har min mens nu (har inte gått tillräckligt lång tid efter operationen så jag lärt mig tyda kroppens signaler.) och jag blöder inte ett jävla dugg!

MEN-
Idag ska vi till frisören!
Jag och Yngstan!

Då har jag iallafall gjort nåt åt håret!

Inga kommentarer: