söndag 24 februari 2013

Jag hade en plan...

... men det gick åt fanders...

Jag tänkte byta sängkläder idag, inte för att det är nödvändigt utan för att jag kände för att krypa ner nyduschad i nytvättade sängkläder - det är fan porr!

Mina planer grusades dock av Karln.
Han somnade vid typ 7tiden...
Dom som upplevt när Karln sover förstår vad jag menar.
Förrutom att han snarkar så huset skakar ( vilket inte stör mig) så är han totalt omöjlig att väcka. Jag skulle kunna släppa in 4 sjungande, dansande, nakna  blondiner. Eller en flock tjattrande apor, starta en V8a, eller spränga en bomb... fast det är klart, den sista kanske han inte skulle överleva och det är jävligt svårt att vakna när man är död.
Enda fördelen är att han faktiskt vaknar när det är kris och panik, vilket jag misstänker att han INTE tycker att min önskan om att kråma mig nyduschad i nytvättade sängkläder är.

Konstigt nog så känns det nu som jag har duschat i onödan! ;)

Inga kommentarer: