tisdag 10 december 2013

Fy satan va det inte var roligt...

... att vakna imorse!
Kändes som huvudet höll på att gå itu.
Lyckades fixa frukost och hann få i mig en tredjedel innan den kom upp igen.
Funderade på halshuggning men karln vägrade agera bödel och det verkar rätt krångligt att utföra på sig själv (plus att jag förmodligen hade tyckt att det var jävligt drygt att gå omkring med huvudet under armen på riktigt eftersom jag måste ha något att sätta brillorna och hörat på - ja hörat, den man sätter på örat, typ handsfree eller va det nu heter)

Inte nog med att huvudet sprängde och jag seriöst funderade på att bli ännu kortare så var jag givetvis tvungen att kliva upp, göra mig iordning och gå ut!
Som tur var så var det till en mycket trevlig tillställning med Äldstan!
Sen åt vi lunch, och så dök Svägerskan förbi på restaurangen för ett snabbt hej och gav mig ett paket kaffe (jo vi Är helt normala, jag lovar!)

Nu ligger jag på sängen och ömkar mig och tänker ligga här tills nån vrålar att maten är klar!

Inga kommentarer: