fredag 13 december 2013

Nyfikna paketsorterare?

Jag brukar inte handla sexleksaker (fult ord men inget annat dyker upp i huvudet) över internet eller via postorder. Jag ska inte förneka att jag emellanåt införskaffar sånt, gärna i present till andra, men då gör jag det helst i en butik där jag kan klämma på sakerna.
3 ggr har jag beställt, 2 av dom gångerna handlade det om presenter.
En dildo till min syster när hon fyllde 16 (för en evighet sen) och nu till denna jul en julklapp till Karln (nej det är inget konstigt men han kommer inte få öppna den under julklappsöppningen med halva familjen samlad).
Båda gångerna jag köpt det i present så utlovas diskreta paket, båda gångerna har det kommit i vadderade kuvert.
Dessa båda gånger har dessutom en flik på kuvertet rivits upp, en så pass liten flik så att paketet inte är trasigt men man kan kika in i glipan och se vad det är.
Båda dessa gånger har dessutom personalen som ska lämna ut paketet blivit nervösa och högröda.
Den situationen tycker jag är mer pinsam än vad som faktiskt är i paketet för jag har ingen jävla aning om hur jag ska bete mig.

Inga kommentarer: