måndag 26 januari 2009

Nu har jag ringt och efterlyst...

... mina maskiner...
Jag menar en tvättmaskin, en torktummlare och en diskmaskin slarvar man ju inte bara bort så där... tycker jag iallafall...
Så jag ringer och pratar med personen som svarar på samtal om leveranser.
Hon informerar mig att hon kan inte svara på det, det är säljarna som har koll på sånt...
öhh... jaha... varför ska jag då prata med dig?
Det visade sig dessutom att "min" säljare är sjuk idag (misstänker att han rymt till Karibien med mina maskiner) och hon får inte tag på nån på Electrolux...
Nähä? Jaha?
Så hon skulle försöka få svar av nån annan säljare och återkomma till mig...

Jag beställde grejerna den 5 Januari....

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej tjejen!!
men jisses varför ska det alltid drabba dom som kanske inte alls borde stå i tvättbaljan och tvätta kläder i veckor!nej fy. hoppas dom kommer när som helst och att du får nåt för "besväret" ..."det skitjobbiga" borde det heta i stället för "besväret"...
nej fy. annars e det inge vidare såg jag.trist. jag kikar in en annan dag igen. en massa kramar till dig.

Plotta sa...

Tack!
Och massa kramar tillbaks! =)