måndag 25 mars 2013

Dagens-Man kan fan inte vinna en diskussion med dig...

Karln försökte prata med mig när jag pillade på min platta och jag svarade en aning osocialt (läs typ Goddag yxskaft) och han säger nåt i stil med:
-Man skulle fan ge dig plattförbud en hel dag, du skulle ju bli tokig!
Varpå jag svarar:
-Det är lugnt, då har du sport förbud den dan (han lusläser Sportbladet och zappar mellan olika sportkanaler dagligen)
Han- Det är ok, som idag tex är det ingen sport jag vill se på tv.
Jag- Det är ok för mig med, allt jag gör på plattan kan jag göra på telefonen.
Han- Och om jag förbjuder 2 saker ska du också göra det eller?
Jag - Ja? Det kallas jämlikhet.
Han- Ja, men vi är ju inte ett sånt där jämlikt par!
Jag- Nähä? Så jag är ett mähä och du är en sån där manlig man som ska knulla 3 ggr om dan?
Han- Ehh...
Jag- Nå? Är vi jämlika eller ska vi knulla 3 gånger om dan?
Han- Ja... vi är jämlika...
Jag- *suck*
Han- Man kan fan inte vinna en diskussion med dig, jag vet fan inte varför jag försöker...

Inga kommentarer: