måndag 25 mars 2013

Facinerande!

Vi har på mellanplanet i vårt hus 1st toalett.
Brevid toaletten sitter det 1st toarullshållare.
Ovanför toaletten har vi 1st hylla.

Varje gång jag kommer in på toaletten har någon tagit toarullen från toarullshållaren och förpassat den till hyllan ovanför toaletten (misstänker starkt någon som står och kissar)

Jag brukar alltid sätta tillbaks toarullen i hållaren men tänkte häromdan att det var otrolig slöseri med energi så jag tog en ny rulle och satte i hållaren och tänkte att nu blir alla nöjda och glada.

Efter nån dag stod det 2 rullar på hyllan och ingen rulle i hållaren... så jag tänkte kolla hur långt detta kan gå - och satte en ny rulle i hållaren.

Idag möttes jag av detta...


Frågan är nu om jag ska vara envis eller ge upp...

Inga kommentarer: