söndag 17 mars 2013

Eftersom veckan...

... började med sjukdom och elände vart slutet av veckan väldigt kompakt.
I Onsdags eftermiddag for Karln iväg på affärsresa till Jakobstad.
Jag gick ut och åt med Lillebror, vi brukar försöka komma iväg ungefär 1 gång i månaden för god mat och lite terapisamtal.
Jag och Lillebror är väldigt lika i hur vi tänker och det är alltid lika skönt att prata med nån som inte tittar på en som man borde sitta i madrasserad cell! ;)
Magen överlevde detta vilket jag är glad för, det hade vart mindre kul att "behöva gå" på restaurangen eller på bussen...

Torsdags var det jobb, städning,middag och sen kraschade jag i sängen.

I Fredag röjde vi i Yngstans rum (jag och Yngstan), for iväg och handlade middag (jag och Yngstan) och lagom till middagen var Sonen på benen igen efter att sovit av sig sjukdomen i typ 4 dygn.
Sen kom Svägerskan och Tvillingarna för lite fredagsmys vilket var mysigt men avslutades ganska tidigt då alla var helt slut.

Lördag morgon väcktes jag av Karln som hemkommen från sin resa ordnat en brakfrukost med allt man kunde önska sig på bordet.
Sen slappade vi hela dan, åt middag, slappade och sen sov vi.

Imorse fick jag frukost på sängen och här ligger jag nu med min kaffekopp och myser och tittar på när Karln lagar ett dörrhandtag.

Inga kommentarer: