tisdag 20 augusti 2013

Jag försökte verkligen...

... lägga upp en bild här imorse.
Det funkar inte på min platta, bilden laddas inte upp (så har det vart länge)
Jag försökte via blogger appen, men den sa att bilden var av okänt filformat, så jag försökte på mobilen... där kunde jag inte ens logga in på bloggen för inloggnigssidan laddades om och laddades om och... laddades om...
Så jag gav mig på plattan i hoppet om att just idag skulle det funka.
Men när bilden inte hade laddats upp på en och en halv timme gav jag upp.
Sen for jag till jobbet och där jobbar jag och har inte alls tid att blogga.
Och nu skulle jag helt enkelt kunna gå och sätta mig vid Karlns dator men jag orkar fan inte.

Jo, jag har en egen dator, men den står sen jag flyttade sist fortfarande nedpackad i kartong.

Inga kommentarer: