onsdag 28 augusti 2013

Jag blev inte ihjälslagen och nedgrävd...

... långt ute i obyggden hos Persika, fast man kan ju tro det eftersom det vart stendött här!

Persika bodde heller inte i mitt i ödemarken utan i en liten by i Tierps kommun.
Hon hade t.o.m grannar!
När vi kom dit for Karln och Persikas karl och spelade golf.
Jag gosade bebis.
Så for vi och handlade och
jag gosade bebis.
Så for vi hem och åt lunch och
jag gosade bebis.
Och så fortsatte det.
Persika tyckte det var så underbart att bli lite avlastad så hon gjorde allt för mig, hämtade, serverade, tog på mig mina strumpor osv.
Till kvällen grillades det och vi åt och drack och drack och åt och sen blev det kex och ost.
Morgonen efter fick jag frukosten serverad på golvet för
jag gosade bebis
och sen slappade vi hela dan åt lunch/middag från nån "lokal" pizzeria och sen for vi hem.

Måndag och Tisdag har bestått av jobb och att vara trött.

Imorgon är det Torsdag, då far Karln iväg på den årliga golfTouren med ett gäng äldre herrar.
Det betyder ju att jag i helgen ska ha den traditionella "kärringgrejen".
Tror vi hittills är 14 som tackat ja, väntar svar från 3...
Jag lär ju inte vara piggare nästa vecka...

Inga kommentarer: