torsdag 5 september 2013

Fy faa...siken så usel man är...

... på att blogga ibland!
Fy skäms på mig!

Nåväl, den årliga kärringgrejen är avklarad (i lördags) eftersom jag var lite sent ute med inbjudningarna och naturligt bortfall (nej! inte dödsfall!!) så kom 12 damer (av 24 bjudna) och jag saknade varenda en som inte kom men det hade vart jävligt jobbigt att laga dubbelt så mycket mat!
Vi hade iallafall skitkul!

Jag räknar numera kalorier, inte åt mig utan åt Karln.
Han uppskattar såååå när jag tar hand om den biten...
och jag uppskattar appen som gör det åt mig.
Min käre sambo är ju lite tekniskt efterbliven och har nån gammal telefon från typ stenåldern.
Började i måndags så det är svårt att utvärdera än...

Till helgen tänkte vi ta det lugnt (om inte barnkalaset vi ska på urartar) det har vart nåt varje helg i rad i vad som känns som evigheter och jag såg fram emot en helg i mjukiskläder i sängen med ett gäng böcker.
Nu har vi fått informationen att yngsta Bonussonen bjudit hem vänner på middag, och vi förväntas laga maten (en av dessa vänner är en nära väns barn)
Jaha ja, tur att vi lär bli utvisade efter maten iallafall!

Ikväll ska jag ut och äta med Lillebror!

Inga kommentarer: