fredag 13 september 2013

Imorse väckte jag tuppen...

... eller, nu har vi ju ingen tupp... och det har inte grannarna heller... men ändå!
05:46 ringde väckarklockan och jag stirrade på den som den var dum i huvudet, men den brydde sig inte nämnvärt och fortsatte.
Det här är ca 2 timmar före min normala tid att stiga upp.
Nu är ju morgnarna här periodvis väldigt onormala men ändå!
Det kändes lite dubbelfel när jag vart tvungen att stiga upp tidigt för att göra en mammografi(fast det sistnämnda e ju iofs rätt, men inte så kul)

Men nu föll det hela sig så bra så just den här morgonen skulle Karln och Sonen upp tidigt för jobb (onormal period som snart är över för denna gång) och deras tid passade min som p i Greta.
Så nu sitter jag här som en hålögd zoombie och är glad att jag inte behöver göra det här 2 ggr den här veckan!

Om ca 45 minuter går min buss och jag försöker planera så jag kan ligga i sängen och dra mig så länge som möjligt.
Behöver man kläder? (njaa.. vi kanske int ska skrämma ihjäl folk)
Hoppa över tandborstning? (njaa... vi kanske int ska döda någon heller)
Skippa att fixa håret? (ingen har dött av att se lite knullrufs...eller?)

Inga kommentarer: