söndag 22 september 2013

Hundar och ungar och hemköpt vin...

Det var vad helgen bestod av... och öl... och god mat och underbart sällskap!

I fredags kom ju Yngstan med hunden som inte alls heter Fabio (fast jag och Lillebror något senare på kvällen slarvade bort namnet och då fick han heta så en kort stund)
Sen kom Lillebror, Malin och gobebis över på middag (gryta)
Dom blev kvar och jag mådde inte helt kung på lördag morgon!

På lördag eftermiddag dök Svägerskan upp för en eftermiddags öl i solen på verandan.
Ett par öl senare dök Lena upp och Svägerskan gick hem. Nu gick hon absolut inte hem för att Lena kom utan för att hennes familj ville äta middag.
Här lagade vi lasagne och åt gott och kom i säng i lagom tid. Alltså jag och Lena kom inte i samma säng för hon åkte hem och hamnade i sin säng.

Imorse vaknade jag och mådde faktiskt kung (förrutom kramp i höger höft och skinka)
Efter sista promenaden med alla 3 hundar följde jag Yngstan till tåget, vinkade av henne, mötte upp Svägerskan, handlade och for hem och fika.

Sen har jag slappat, tvättat, slappat, ätit middag, slappat.

Karln har det jätte bra i Frankfurt och har jag tur får jag träffa honom nån timme på eftermiddagen imorgon!

Inga kommentarer: