torsdag 28 november 2013

Telefonernas afton.

Sonen fick Äldstans Ajfåån i helgen, hon hade bytt upp sig.
Vi visste om det i förväg och eftersom han var lite omodern med min gamla Xperia som hade ett vanligt Simkort så vi hade beställt ett microsim som kom igår.
Igår kom även min nya telefon - en Samsung, som tidigare.
Jag vet inte hur kul sonen hade igår som bytte både Simkort och telefonmärke.
Själv lät jag Yngstan pilla över Simkortet och pilla en stund, sen tog jag hem appen Smart Switch till gamla och nya telefonen, startade den, väntade en stund och vips så hade jag allt i nya telefonen.

Nu har då plötsligt sonen en fungerande telefon, vilket var ett par månader sen, så jag ska ringa honom 17 gånger om dan bara för att jävlas.
Och Karln har kvar sin telefon från stenåldern...

Inga kommentarer: