fredag 22 februari 2008

Beställde...


... lite böcker idag. Jag vet att jag inte har råd, att jag inte borde... och just nu har jag en period när jag inte kan läsa... läser jag 1 sida fattar jag knappt vad jag läst, får ont i muskeln bakom ögat och blir yr en lång stund efter, får ungefär samma besvär av att sitta framför datorn också, men här kan man vara mer hjärndöd hehe. Det har iallafall med min sjukdom att göra... så från 3-5 böcker i veckan till detta vart en stor omställning... hoppas det vänder snart så jag iallafall kan läsa lite mer...

Jag beställde iallafall:

Blaze- Stephen King

A clash of kings (del 2 av A song of Ice and Fire)- George R.R Martin

A storm of swords (del 3 av den ovan)

De fallnas tro (del 14 av sanningens svärd) - Terry Goodkind

Givetvis på bokrean så det bidde inte så dyrt... och jag tyckte jag va värd det!!!

Det är faktiskt flera månader sen jag köpte en bok... och jag behöver inte försvara mig... jag gör ju faktiskt som jag vill... gud va jag e töntig!! *asg*

Inga kommentarer: