fredag 29 februari 2008

Sol...


...idag med!

Skönt att vakna =)

Jag har vart vaken en stund och hinkat kaffe och pratat med sonen som har problem med en "kompis".


Igår träffade jag en yrkesvägledare... och vi gick igenom vad jag jobbat med och även resultaten från dataprogrammet jag gjorde häromdan.

Mina största intressen är sociala och vetenskapliga enligt resultatet... ganska svåra områden att knyta ihop då dom går efter dom två största intresseområdena... även om jag va intresserad av det mesta. Men hon skulle försöka snickra ihop nåt bra svar till utlåtandet.

Sen träfade jag en arbetsterapeut där jag fick utföra vissa arbetsuppgifter. En plocklista som skulle plockas ihop, grejerna skulle vägas, kryssas av på papper, tunga (enligt min mening) lyft, skruva på saker i olika nivåer osv...

Mina resultat va inte strålande... lite nedslående men som jag säger... gilla läget...

Efter den här veckan känner jag mig sliten, trött, ängslig och jag har ont och krampar, men samtidigt är jag glad, stolt och nöjd över att jag gjort det här, och jag har gjort det bästa jag kan.

Inga kommentarer: