fredag 22 februari 2008

Nu så...

... e jag nog klar...

Ena råttan rymde under städningen.. men hunden höll reda på den och skuffade upp den i mitt knä... Tur att man har hjälp ibland!

Känner bara för att gå å lägga mig. men gjorde jag det så skulle jag känna mig som prinsessan på ärten... tänk om man kunde vara tyngdlös... bara flyta runt lixom... inget som trycker eller skaver eller klämmer eller ...



Äldstans kompis ska äta här idag... kul=) Gillar henne, hon e go och charmig=) Och hon gör äldstan glad.. sprider positiv energi liksom! Det va henne vi hade med oss på kryssningen med släkten från Östersund =)



Missar yngstans sjukhusbesök nästa vecka pga utredningen, så nu e hon ledsen för det, å det är jag också, men jag har ju inte så stort val... och hennes pappa följer ju med henne... fast jag önskar jag kunde va me...

Och sonen har börjat visa små "utbrott", hans ADHD fungerar inte bra ihop med förändringar... och att jag inte ska vara hemma som vanligt ett par veckor framöver är en stor förändring... att jag kanske ska börja jobba är just nu HELT uteslutet i hans värld... försöker förklara men han har lite svårt att ta in... men de e bara kämpa på =)

Idag e det inte jag som lagar mat!!!!!

Inga kommentarer: