söndag 24 februari 2008

Godmorgon!!

Har vart vaken en stund, sitter med en kopp kaffe... synd att vädret är sämre... igår va det ju guld!
Hos syrran igår träffade vi deras grannes Pit Bull Strumpan... en nästan lika fjantig hund som Nikki...
En riktigt mjuk å go hund... skulle vara perfekt att göra valpar på dom två... men han är allergisk mot köttproteiner... måste höra med en veterinär om det är nåt ärftligt... sånt vill man ju inte sprida vidare lixom...

Sov lite dåligt inatt... vaknade vid 5.30 och kände mig bara tvungen att kolla på klockan... jag brukar aldrig göra det om jag vaknar/ligger vaken på nätterna för det är bara stressande... men som sagt, jag va TVUNGEN... och när jag hade kollat somnade jag om direkt... jaha?

Ska göra mig klar för hund promenad....

Inga kommentarer: