onsdag 20 augusti 2008

Menlös?

Ja... i stort sett... =)



Idag har jag vart med äldstan hos doktorn... hon e ju bara 19 år och vill ha med mamsen... gulligt! =)



Har en del samtal osv att göra imorrn... hoppas jag hinner beta av det mesta....



Hoppas på en mer "normal" vardag snart så man kan börja blogga ordentligt... nu e det ju mest "semester" och det mesta som händer runtomkring mig just nu kan jag inte skriva om....



Och helt appropå nåt helt annat så tycker jag Yang Peiyi är jätte söt!



Saknar yngstan... hon va här mån-ons (på sin pappa vecka) för att skolan började... men åkte till pappa på Em idag och kommer tillbaks fredag...



Införskaffade mig på ett par sånna här idag...

http://www.shock.se/

Jätte fin butik på drottninggatan! =) Måste ta dit barnen för lite ögonshopping!! ;)

Dags å sussa.... gnatt!

Inga kommentarer: