söndag 31 augusti 2008

Hade riktigt trevligt igår...

..ett tag iaf... men som vanligt när jag har trevligt så uppstår kaos... plottas förbannelse! ;)
Karln tog med sina barn och for till dalarna på Marie Memorial http://www.mariememorialrace.com/docs/page1.html

Själv stannade jag hemma med hunden och mina äldsta...
Vi åt gott och Jag och äldstan drack några öl i långsam takt under matlagningen, till maten och efter maten... Vid åtta tiden fick vi för oss att gå upp till lokala haket upp för backen så då gjorde vi det... och drack 2 öl där... hade jätte mysigt hon å jag och bara satt och snacka skit...
Sen gick vi hem och tog kvällspromenaden med hunden. Under den promenaden konstaterades att äldstan e bättre än mig på att hoppa över vägkoner *asg*
Kattis (äldstans kompis) kom förbi och vi tittade på Cloverfield, käkade ostbågar, choklad och drack vatten =)
Vid midnatt gick vi och la oss... vi partybönor hehe.

Kaos...
3.44 kom första samtalet... en nära anhörig ringde om en annan nära anhörig som skadat sig själv och ville att jag skulle ringas...
Sen har natten sett ut så... telefon samtal... sms... osv osv...
Jag hade ingen möjlighet att ta mig dit i rimlig tid =/
Personen kom iaf in till sjukhus... men vart hemskickad så jag har ägnat dagen åt att försöka få nån slags hjälp...
Får se hur det går...

Inga kommentarer: