måndag 29 december 2008

Nej, jag vet inte...

Kl 8.10 imorse.... jag menar det är ju inte så att folk är lediga eller nåt... så började någon i huset borra och banka, hamra och så... efter en stund drog dom även igång vad som låter som en motorsåg... Å så har det hållt på.... sen dess...
När jag kom upp så verkar det som om det är pizzerian/grillen direkt under mig som håller på.... Den vars fulla gäster stör när dom e ute och röker... eller vars uteservering förpestar tillvaron då den går lägst 2 av 3 ytterväggar på min lägenhet.
Samma pizzeria/Grill som byggde om samma sommar som grannen ovanför mig gjorde det så vi fick kliva upp kl 7.00 nästan ett helt sommarlov...

Ni kanske tycker att jag har mig själv att skylla som bosatt mig ovanpå den... well... det var en liten kvartersbutik när jag flyttade in...
Hoppas att dom blir klara med det dom ska göra idag...

Inga kommentarer: