fredag 19 december 2008

Allt är inte mörker!

Imorrn fyller jag år... det är väl varken bu eller bä, egentligen inget att fira även om jag trivs med att bli äldre! =)

Idag fick jag mess först från Mita som talade om att hon och Micke kommer imorrn!!
Lycka lycka!! Att få krama Mita måste vara en av dom bästa födelsedags presenter man kan få... den kvinnan kramas med hela sitt hjärta!

Sen fick jag mess från Jan. Han frågade när det va dags för tårta och jag svarade...
Då får jag messet som också förgyllde! Både mess OCH besök!! Livets!

Då kommer jag på em.
Och tar med mig tolv st vietnamesiska hängbukssvin med framfall, fyra st
kantsydda ventil ankare, ett styck aningen förvirrad biologilärare, en giraff på
skidor (f ö OS-medaljör i schack). En dvärg med konstiga saker på sin snålle,
fyra st klätter marsvin direkt influgna från solsemester på Zanzibar.


Jag blir ju givetvis lycklig... men undrar...
-Vad är en snålle?

Inga kommentarer: